fredag, juni 16, 2006

På landet-shopping

Det är roligt att handla mat till vistelser på landstället. Det är så mysigt och jag blir alltid sugen på saker som jag aldrig vill ha annars. Skagenröra, oliver, småkakor (typ ballerina och marie-kex), folköl, glass, massor med frukostsaker och mycket mer åker ner med en rasande fart i kundvagnen. Och tidningar jag inte heller läser i vanliga fall typ Amelia. Nu upptäckte jag att jag inte har några mysbyxor med mig. Men det ska jag lösa genom att handla en träningsoverall på ett jättestort Coop som ligger ganska nära. Kanske ska min man få en likadan. Allt är så hejdlöst billigt där.



2 Comments:

Blogger Kristian said...

Ja, familjen med matchande träningsoveraller är ju en svensk klassiker, he-he.

söndag, juni 18, 2006 9:45:00 fm  
Blogger Bendel said...

ja, nästa sommar ska vi kanske fråga om vi får låna husvagnen också :)

söndag, juni 18, 2006 10:12:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home