torsdag, november 12, 2009

No no





5 Comments:

Anonymous Anna B said...

Det finns brott och sen finns det BROTT. Hästbad är en allvarlig förseelse. Jag har aldrig varit på Malta men hört att de gillar skyltar. Min farfar älskade ön och reste gärna dit på 50-60-talet. Han hade dille på att bada när det rådde badförbud och vållade alltid stor förtret.

torsdag, november 12, 2009 4:40:00 em  
Blogger Bendel said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

torsdag, november 12, 2009 5:03:00 em  
Blogger Bendel said...

Och jag älskar din farfar bara genom det du berättade nu!

Malta är märkligt och coolt på många sätt. Det känns som vi åker genom filmkulisser då vi bilar under siestatid, och i de få barer som har öppet som vi köper kaffe i råder värsta Desperados-stämningen. Städerna är urgamla, slitna och vackra. Landskapet kargt och stenigt.

torsdag, november 12, 2009 5:03:00 em  
Blogger FamiljenFriluft said...

En liten off-topic-fråga: Fick igår ett mystiskt, men roligt, kuvert innehållande senaste numret av Gourmet. Det vållade llte huvudbry, men var väldigt överraskande och roligt.

Nu har Rebecca (Törmä) tipsat om att det kanske är du som ligger bakom den oväntade (och anonyma) presenten? Har du något med det här att göra? Hittar ingen mailadress på bloggen, så jag skriver här, istället.

Ha det bra, tjejen.

fredag, november 13, 2009 7:46:00 fm  
Blogger Bendel said...

Jesper det stämmer, jag fick ett ryck förra veckan och skickade tidningen till lite vad jag tycker vettiga matmänniskor. Borde skickat en hälsning också, sorry. Hoppas du får en stunds trevlig läsning!

Må gott!
Pia

fredag, november 13, 2009 9:43:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home