onsdag, februari 06, 2008

Stora-äpplet-influenser

Trodde jag skulle kunna läsa om nya Aquavit på nya Clarion Sign vid Norra Bantorget lite här och där hos de lyckliga matbloggarna som inte är lyckliga föräldralediga. Men icke. Roligaste bloggposten om Marcus Samuelsson senaste projekt jag läst hitills är denna på cafe.se där Gourmets chefredaktör Per Styregård intervjuas. En rapport finns också hos ragazzegänget.

Och på tal om något annat, så här ser det ut när Linda Skugge bloggar om mat på marianova.



3 Comments:

Blogger Pernilla said...

Har också letat efter ngt om Aquavit eftersom jag och några tjejkompisar ska testa spat om några veckor. Tänkte om man skulle testa restaurangen också... Men det såg lite skolmatsal ut tycker jag. Väldesignad sådan men väldigt stort och anonymt.

onsdag, februari 06, 2008 11:44:00 em  
Blogger Bendel said...

Då hoppas jag på en SPA-rapport hos dig sedan! :) Och en restaurangrecension om ni bestämmer er för att käka där ändå. Utan att varit där håller jag med om att restaurangen ser väldesignad skolmatsal ut. Och personligen vill jag hellre se att dukarna åker på borden igen istället för av. Men, men, jag har inte varit där än.

torsdag, februari 07, 2008 5:20:00 em  
Blogger Pernilla said...

Absolut! Självklart kommer recensioner! :)

torsdag, februari 07, 2008 6:53:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home