tisdag, november 14, 2006

Den tillfälliga öbon

Har den senaste tiden varit upptagen med att flytta. 40+ flyttkartonger. 4 trappor utan hiss. Hela min kropp är ledbruten. Trots massor med bärhjälp. Stärkande har dock det levainliknande brödet vi ätit till frukost varit. Bakat av Mattias på Passion Bageri i Sumpan (någon gång ska jag berätta hela storyn om honom och bageriet).
Tillfälligt bor jag nu i Långtbortistan, med modemuppkoppling och trasig mobil (om någon tycker att jag är svår att nå).

Bildtext: Passion Bageri i Sundbyberg säljer finfint bröd på lösvikt.



4 Comments:

Blogger Kristian said...

Skoj att se ett livstecken från dig! Sitter ni på Ingarö?

tisdag, november 14, 2006 8:19:00 em  
Blogger Bendel said...

Ja, det är på Ingarö vi bor tills vi flyttar in i vår nya lägenhet vid Fridhemsplan om två veckor. Just nu är jag på Åkes kontor för att få tillgång till bredband, det var besvärligare än jag trodde utan.

onsdag, november 15, 2006 11:40:00 fm  
Blogger Alice said...

Fridhemsplan alltså! Men det ligger ju inte på Söder...

torsdag, november 16, 2006 1:05:00 fm  
Blogger Bendel said...

Jo nästan om man jämför med idag...

torsdag, november 16, 2006 8:35:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home