lördag, mars 01, 2008

Det man inte har i huvudet får man ha i benen

Efter mycket krångel kom jag ned till källaren med T i famnen och liggdelen till barnvagnen i den ena handen för att upptäcka att jag glömt nycklarna till barnvagnslåset fem våningar upp i lägenheten för att sedan där uppe igen hitta nycklarna i andra fickan på jackan jag haft på mig hela tiden.

Väl ute började vi med att gå till pastorsexpeditionen för att fixa dopblankett. Men eftersom jag pinsamt nog inte mindes pysens fyra sista nuffror i födelsenumret så var vi tvungna att gå hem igen och kolla. Och sådär fortsatte det hela dagen. Inte konstigt jag är trött.



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

söndag, mars 02, 2008 4:28:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home