lördag, september 27, 2008

Very dry

Själv är jag munter som en torrstekt fisk som någon sa i den superduperbraiga kinesiska filmen jag såg igår. (Hur kommer det sig att kineserna alltid gör så bra film?). Trots att jag är fin i håret efter en klippning hos Bengt som drar upp brallorna så mycket att man inte kan låta bli att titta i grenen vare sig man vill eller inte. Det handlar mest om att batterierna står i botten. Men här ska snabbboostas med treo inför dagens fortsatta aktiviteter. Den ekologiska vinaren får dock bli en gåva till värdinnan snarare än till mig själv.



4 Comments:

Blogger Jessica said...

Bra beskrivning :).

Själv känns det som jag vaknar med baksmälla varannan dag. Jag har nu kommit till slutsatsen att det faktiskt vore roligare om man hade tagit sig en riktig rejäl jävla barrunda.

Och apropå manliga hum ja. Min frissa hon klipper alltid en man före mig. Faktum är att jag brukar fråga om hon klipper tiopoängaren före mig * rodnar * gör hon det tar jag tiden efter.

söndag, september 28, 2008 11:50:00 fm  
Blogger Bendel said...

Visst vard det!

Kan inte jämför med dig, men nu när jag jobbar ganska intensivt känns det som jag också ofta vaknar med baksmälla.

Ha, ha! Klart du ska! Måste bara förtydliga att jag inte ser något sådant hos min nya frisör. Men han var en hejare på att klippa.

söndag, september 28, 2008 5:31:00 em  
Anonymous Anonym said...

Jag skulle inte vara munter om jag var torrstekt. Men så är jag inte fisk heller.Vad jag vet.

tisdag, september 30, 2008 11:41:00 fm  
Blogger Bendel said...

Lisa - Vi kanske bara är små organismer, eller fiskar, i en annan mycket större verklighet. Och då är det inte roligt att vara torrstekt!

onsdag, oktober 01, 2008 10:45:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home