onsdag, november 25, 2009

Kungsholmen är aldrig så snygg och älskvärd som i november





8 Comments:

Blogger Livet på den mörka sidan said...

Kungsholmen är definitivt den bästa stadsdelen ! Både min farfar och morfar växte upp där !

onsdag, november 25, 2009 11:36:00 fm  
Blogger Bendel said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

onsdag, november 25, 2009 11:49:00 fm  
Blogger Bendel said...

LP - Bara en sån sak!

onsdag, november 25, 2009 11:50:00 fm  
Blogger Jessica said...

November? November? Har du slagit i huvudet eller lider av herregud-jag-har-en-tvåårings-stress? ;)

På Kungsholmen har jag knappt varit.

onsdag, november 25, 2009 3:45:00 em  
Blogger Bendel said...

Lider av snart-2-årings-stress men har inte slagit i huvudet. Tycker verkligen om november, särskilt i stan. Det är vackert, vilsamt, Strindbergskt-Bergmanskt och Bendelskt.

onsdag, november 25, 2009 3:50:00 em  
Blogger Jessica said...

November är för mörkt, däremot gillar jag december med juljus och resan mot vintersolståndet.
Jag är trött i vanliga fall i november, och i år har det varit värre än vanligt men många delar av Stockholm är vilsamma i tidigt ljus.

onsdag, november 25, 2009 5:32:00 em  
Blogger Annika said...

Det är inget fel på november, påstår jag helt frankt! Det är februri och mars som det är fel på.

Kungsholmen är min "när barnen flyttat hemifrån"-dröm. Ända sedan jag som nu i storstaden stod och bara gapade på Norr Mälarstrand; trodde inte något sådant fanns.

Dina bilder gör ju inte suget mindre...

Nu får jag tack och lov en dos varje fredag, medan storbarnen är på simskola.

lördag, november 28, 2009 12:43:00 fm  
Blogger Bendel said...

Annika - Mars är jobbigaste månaden på hela året!

Vad roligt att du gillar Kungsholmen, det är underskattat. Vi har bott här i 3 år och det blir bara bättre och bättre.

lördag, november 28, 2009 11:38:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home