fredag, februari 26, 2010

Tiden går fort när man jobbar



Amexräkningen var inte stor den här gången. Det betyder att jag haft en fattig fritid den senare tiden. Hinner inte fröjda mig eftersom jag tokjobbar mest.

Jag brukar gilla att läsa månadsnotan. Inte helt olik korta bloggrapporter eller facebookstatusrader, små dagsboksanteckningar som minner om roliga saker som hänt. Restauranger jag besökt med sköna vänner, gott kaffe jag druckit och kanske något någon enstaka pryl.

Ovan en vacker frukost som passerade i veckan, på Atrium i Nationalmuseum, i samband med en förhandsinformation om Gastronordmässan. Mer om frullen kan du läsa här hos en kollega som jag inte känner men ser på tillställningar ibland, igår kväll senast.

Nedan frusna och hungriga fåglar plåtade i tisdags morse, de har förmodligen tinat upp idag.






10 Comments:

Blogger Jessica said...

Inte naturhistoriska, det har inget atrium och restaurangen är inget vidare. Nationalmuseum?

fredag, februari 26, 2010 10:32:00 em  
Blogger Bendel said...

Tack! Ska genast ändra, sitter typ och sover.

fredag, februari 26, 2010 10:35:00 em  
Blogger Jessica said...

Du jobbar för mycket ;)

fredag, februari 26, 2010 11:13:00 em  
Blogger Bendel said...

Men snart hägrar ljusare tider!

lördag, februari 27, 2010 9:01:00 em  
Blogger Kristina Eriksson said...

Visste inte att Jon hade en blogg, tack för info!!

fredag, mars 05, 2010 12:38:00 em  
Anonymous Anna Billing said...

Ja var tar tiden fram till påska vägen egentligen? Hoppas det lättra snart. Såg gott ut i glasen i alla fall ;-)

lördag, mars 06, 2010 8:35:00 fm  
Blogger Bendel said...

Kristina, jo och den är rolig att läda dessutom.

Anna, jag tror att det lättar lite snart. Och nästa vecka far jag söderut ett par dagar!

lördag, mars 06, 2010 2:11:00 em  
Blogger Kinna Jonsson said...

Hej!
Hoppas allt är bra med dig. Vill bara säga tack för att du bytt länken till min nya blogg i din lista. Du ligger med i min lista som jag just lagt upp på http://mormorsmat.taffel.se. Ha skön söndag! kram Kinna

söndag, mars 07, 2010 2:06:00 em  
Blogger Mikkan said...

Kul sätt att se på sin kreditkortsspec, skall nog göra likadant, mer hälsosamt! :)

onsdag, april 07, 2010 12:51:00 em  
Blogger Bendel said...

Mikkan, ska kansk etillägga att jag inte är någon storshoppare direkt.

onsdag, april 07, 2010 9:27:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home