torsdag, januari 04, 2007

Brooklyn Lager

Carlsberg har köpt rättigheterna till min favoritöl Brooklyn Lager. Och det är så klart godkänt av honom som skapade loggan. Milton Glaser. Samma man som står bakom den klassiska I love NY-tishan.
Hm, imorgon träffar jag en tjej som jobbar på Carlsbergs marknadsavdelning på ett kalajs. Visserligen en privat tillställning men nån fråga törs jag nog ställa. Visst är jag en jobbig människa?

Apropå detta så har min NY-korre köpt just en sådan tröja till mig, troligtvis kommer den med posten imorgon. Kvällens partystass kanske?



3 Comments:

Anonymous Anonym said...

...och NY-korren passade på att testa en Brooklyn Lager på Mudville 9, en sportbar i Tribeca. Det var gott!

torsdag, januari 04, 2007 9:31:00 em  
Blogger Bendel said...

Mmm...mycket smak. Jag ska nog slinka förbi Mississippi Inn imorgon före festen eftersom det ligger nära dit vi ska, bara för att svepa en sådan. Jag tror -vet - att Åke hakar på.

torsdag, januari 04, 2007 9:48:00 em  
Blogger Bendel said...

Förresten, apropå öl tycker jag att vi går på Akkurat och testar Urthel och andra goa sorter de har där nästa gång ni är i stan. Och om vi är hungriga käkar deras smaskiga musslor.

torsdag, januari 04, 2007 11:04:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home