onsdag, mars 26, 2008

Pausbild


Balkong i Sorrento.

Lite mycket nu, tillbaka snart.



8 Comments:

Blogger Pernilla said...

Mysig pausbild.

onsdag, mars 26, 2008 10:04:00 em  
Blogger Anna said...

Åh, Sorrento! Vinka till Don Alfonso från mig :)

onsdag, mars 26, 2008 10:23:00 em  
Blogger Bendel said...

Ja, det är mysigt i Sorrento.

Ska kanske förtydliga att jag inte är där nu, men kanske senare i år.

Och vad bra Anna, nu blev min vimsiga amningshjärna påmind om att jag ska besöka din blogg oftare.

onsdag, mars 26, 2008 10:53:00 em  
Blogger Jessica said...

Pausa på du ett tag.

torsdag, mars 27, 2008 5:01:00 fm  
Blogger Bendel said...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

torsdag, mars 27, 2008 10:07:00 fm  
Blogger Bendel said...

Tack Jessika!

Inom några dagar är jag nog här igen.

torsdag, mars 27, 2008 10:39:00 fm  
Blogger Anna said...

Jag blev nog lite upphetsad där. En av våra vänner var just på Don Alfonso förra veckan, jag är lite avundsjuk.

Du är så välkommen till min enkla blogg.

Och är det inte meningen att man ska dra nytta av sin vimsiga amningshjärna? "sorry, jag kan inte hantera två saker samtidigt, kom igen om ett halvår, just nu ger jag tusan i omvärlden" Det är inte så ofta man får den möjligheten till socialt accepterad egocentrism.

torsdag, mars 27, 2008 9:01:00 em  
Blogger Bendel said...

Jag vill så gärna besöka Don Alfonso. Ett år hyrde vi tom ett hus ett par 100 m ifrån utan att äta där, skandal.

Tack! Men så enkel är den väl inte. Blev tex mycket imponerad av typ Pekingankan du tillagat.

Ha ha, så har jag inte tänkt på det där med amningen, kanske ska passa på så länge det går.

torsdag, mars 27, 2008 9:58:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home