söndag, oktober 04, 2009

Ny ordning i köksskåpet




6 Comments:

Blogger Jessica said...

Spännande.
Recept:
Ta ett valfritt gosedjur, videofilm och valfria kokböcker, hetta upp till de antar samma konsistens.

söndag, oktober 04, 2009 3:31:00 em  
Blogger Bendel said...

Hi hi! Det är nog så det är tänkt.

söndag, oktober 04, 2009 3:33:00 em  
Anonymous Elin said...

Man vänjer sig. Själv nästan dog jag chock när dottern tryckte in tre gosedjur("de skulle sova") i samma skåp som tolv blå aster-kaffekoppar. Alla höll ska tilläggas, men att jag inte svimmade var en ren tillfällighet.

söndag, oktober 04, 2009 5:52:00 em  
Blogger Bendel said...

Elin - fniss, tur du överlevde! Stunden innan bilden togs var där även ett överkast.

söndag, oktober 04, 2009 6:13:00 em  
Anonymous Lotta Brinck said...

Vad avundsjuka jag blir! Jag vill också dela kök med någon som gillar gosedjur och att "koka" mat av morgonens grötrester och en skvätt diskmedel...
Alltför snart stänger de köksdörren och låter hiphopen dåna.Fast det är klart när sedan dörren åter öppnas och bordet är dukat med chili con carne eller soppa med pasta och bönor, förlåter man dem gärna.
Pussa på Torsten snart är närmare två än en meter lång.

onsdag, oktober 07, 2009 8:44:00 em  
Blogger Bendel said...

Vad roligt att se dig här Lotta! Och visst ska jag pussa på Torsten! Hur jobbigt det än kan vara med vardag, jobb och sånt ler jag alltid när jag tittar/tänker på honom.

torsdag, oktober 08, 2009 9:18:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home