lördag, december 15, 2007

Ankleversockervadd

Med light smak hos Frantzén/Lindeberg.



4 Comments:

Blogger Lotta Danielsson said...

*ryyyser*
läskigt, läskigt, läskigt, jag är nog i vissa fall extremt matkonservativ, men ankleversockervadd?

...och så har du fått upp ännu en bild på lille T, han är helt enkelt ljuvlig.

lördag, december 15, 2007 10:11:00 em  
Blogger Helena Bartholdsson said...

Ååå Men det lät som om du skojar... Vem köper nått sådant?? Törs man smaka... neee fya...

Å vilken fin bild på lille Torsten, framifrån va han ju alles lik pappa.. *s* men oj, jag ser Ristola ögonen, så flickorna kommer springa efter honom om några år... *ler*

I morgon åker vi mot Horndal, hoppas vi kan ses nått... Annars kramar du pappan Åke o lille Torsten från TANT Helena, å en bamsekram till Mammisen själv...

Gooo Jul på er!!!

lördag, december 15, 2007 10:17:00 em  
Blogger Bendel said...

Lotta - Just när det gäller ankleversockervadd är jag också lite tveksam. Tycker anklever är gott men då är dess konsistens halva grejen.

Jo, mamma och pappa tycker så klart att han e pluttig:)

Helena - lik pappa tycker jag förutom ögonen som mest liknar mina, så här långt.

söndag, december 16, 2007 8:54:00 em  
Blogger Pernilla said...

Hmmm, håller med om att det inte låter särskilt lockande. Var inne på länken och det såg inte så gott ut heller. Men man vet ju aldrig...

Pia, kul att du gillade min text! (Och att du har kikat på min blogg). Visst får du använda idéen, länka gärna till originalet. Kram!

söndag, december 16, 2007 9:25:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home