fredag, november 14, 2008

Mer om barnvänliga krogar




4 Comments:

Blogger Jessica said...

Jag håller med fast jag har inga barn. Men jag har varit på några restauranger där man snabbt som tusan har ordnat fram lite snacks åt barnen innan maten har serverats så att blodsockerkrascher med tillhörande blodutgjutelser kan undvikas. Flera var också så smarta att de hade någon barnen kunde syssla med under tiden som man väntade. Vilken unge vill VÄNTA. Ritblock och färgkritor, några legobitar, ingen lekhörna, men hågot att göra. Vi var på grands veranda och jag var impad över med vilken proffesionalism de behandlade både vuxna och barn. De hade allt för alla eventualiteter. Mindre bestick för barnhänder, kuddar så att de kom högre upp och när treåringen skulle välja brödbulle så väntade servitören till dess hon verkligen hade valt. Alla var nöjda.

lördag, november 15, 2008 10:39:00 fm  
Blogger Bendel said...

Det som var så fint på Kungsholmens familjsöndag var att det var så lugnt. Förmodligen eftersom alla, stor som liten, ung som gammal var nöjd.

lördag, november 15, 2008 5:20:00 em  
Blogger Kristina Eriksson said...

Vart har du tagit vägen? Saknar dig!:)

fredag, november 28, 2008 11:15:00 fm  
Blogger Bendel said...

Tack snälla Kristina, jag jobbar tre i veckan dagar på en redaktion, och försöker även jobba lite utöver det, samtidigt som sonen ännu inte börjat på dagis. Men jag är tillbaka snart. Kram!

söndag, november 30, 2008 7:17:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home