söndag, december 07, 2008

Kungsholmens familjesöndag, del 2

Firade nyligen Lille Ts ettårsdag tillsammans med hela släkten på restaurang Kungsholmen under en av deras familjesöndagar. Lika trevligt som första gången.


Ettåringen undersökte granen.




Och om någon undrar, nej, jag har inte gått under jorden, det är lite mycket bara. Har jobbat som redaktör sedan en tid tillbaka och samtidigt både varit föräldraledig och frilansat lite här och där, är dessutom ordförande för en förening. Men som alltid, jag kommer tillbaka.



14 Comments:

Blogger Rebecca said...

Vilken underbar sötnos du har! Hoppas inte jobbet tar kål på dig, och att du hinner njuta av advent och julen.

söndag, december 07, 2008 8:57:00 em  
Blogger Bendel said...

Tack snälla!

Hursomhelst är det snart jul och ledigt snart!

söndag, december 07, 2008 9:01:00 em  
Anonymous Anonym said...

Åh, så sööööt han är !

måndag, december 08, 2008 7:33:00 fm  
Blogger Bendel said...

Tack Tania!

måndag, december 08, 2008 11:15:00 fm  
Blogger Daniel Roos said...

Du ligger i verkligen. Men du verkar hinna med din familj i allfall det är bra det :-) Mat Maffian det gillade jag. Hon sekreteraren Camilla det är hon trevliga på RS va ? tyckte jag kände igen namnet. Må gott mvh Daniel

måndag, december 08, 2008 11:41:00 fm  
Blogger Bendel said...

Det ska jag berätta för Camilla ikväll då vi har styrmöte, för visst är det hon! :)
Må gott själv Daniel!

måndag, december 08, 2008 2:39:00 em  
Anonymous Anonym said...

Grattis i efterskott, lilla T!

måndag, december 08, 2008 9:42:00 em  
Blogger Jessica said...

Skön frilla på sonen :).
Jobba inte ihjäl dig :)

måndag, december 08, 2008 10:22:00 em  
Blogger Jessica said...

men var är del 1 av familjesöndagen?

tisdag, december 09, 2008 8:57:00 fm  
Blogger Kristina Eriksson said...

Trevligt sätt att fira sonens 1-årsdag på! Han kommer bli en hejare på att gå på restaurang. Trevligt att du är tillbaka och kul att höra att du har så mycket jobb!

tisdag, december 09, 2008 9:12:00 fm  
Blogger Bendel said...

Först: Jag saknar er alla då jag inte bloggar!

Michalea - tack snälla!

Jessika - visst är den fin frisyren. Hans kalufs har en egen vilja. Del 1 var första besöket på Kungsholmens familjesöndag för några veckor sedan. Det är jag som rubricerat galet.

Kristina - firade hemma med min släkt först. Åt Italienskt. Sedan blev det krogen med stockholmssläkten. T älskade att vara där. Idag kom tom en bok till honom med posten från bordsgrannarna vi inte kände innan.

Tack också för välkomnnadet!

tisdag, december 09, 2008 12:35:00 em  
Blogger Lagers tabberas said...

Han är ju som en blond August vett'ja.

måndag, december 15, 2008 10:01:00 em  
Blogger Anna-Eva said...

Oj, grattis till din stora grabb :)

tisdag, december 16, 2008 9:41:00 fm  
Blogger Bendel said...

Göran - eller hur? Puss till Augustplutten!

Anna-Eva - tackar och bugar!

torsdag, december 18, 2008 9:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home