torsdag, mars 19, 2009

Visst är det lite Bronx över vårt lunchområde i Stadshagen?




4 Comments:

Blogger Jessica said...

Jamen nä och hur, var tog bilden på barnet vägen?
Vad jag skulle säga var att han är ju åtminstone väldigt glad för att ha vaknat halv sex. Det är sällan eller aldrig jag ;)

lördag, mars 21, 2009 10:58:00 fm  
Blogger Bendel said...

Han är på ett strålande humör direkt från att han vaknar! Det är inte jag, men blir, hans glada smittar.

lördag, mars 21, 2009 11:13:00 fm  
Anonymous Anonym said...

...barnbilden har jag missat, men den kanske var samma som återkom senare - däremot känner jag igen "lunchstråket" - misstänker t.o.m. att lokalerna alltså är samma som när jag jobbde med tidningar för massor av år sen...

för övrigt samma pressbyrå som jag extraknäckte i under gymnasietiden

söndag, mars 22, 2009 10:08:00 em  
Blogger Bendel said...

Lotta - Jo, det var samma barnbilder som återkom.

Warfinges väg 45? Jag vet ingen som gjort Kungsholmen/Stadshagen som du! Du har koll och minnen till varje kvarter.

måndag, mars 23, 2009 11:48:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home