söndag, april 11, 2010

Årets Bartender 2010

Har ägnat ett par timmar av min söndag åt att sitta i juryn för Årets Bartender 2010. Jag vet inte vilka som vann eftersom tävlingen pågår fortfarande, är du nyfiken kan du kika in här ikväll. Vad jag vet är att vinnaren får tävla för Sverige i VM i Singapore.



Flairing, skitskoj, den här killen var grym och fick hela Vinterträdgården på Grand Hotel att gunga.


Tredje heatet pågår, jag bedömde de två första.


Här har jag ett ansvarsfullt uppdrag framför mig.



2 Comments:

Blogger Kinna Jonsson said...

Vilket roligt uppdrag! Hoppas allt är bra!

onsdag, april 14, 2010 11:06:00 fm  
Blogger Bendel said...

Det var mycket skoj, skön stämning också.

Allt bra, hoppas detsamma med dig!

onsdag, april 14, 2010 8:39:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home