fredag, februari 13, 2009

Jag hakar på direkt


Blev utmanad av Skrivarmamma, eftersom jag är en så dålig bloggare nu för tiden skyndar jag mig att göra som hon säger. Uppgiften bestod i att gå in i Mina bilder, öppna den sjätte mappen och publicera den sjätte bilden däri. Bilden passar fint på en matblogg, den föreställer Bouqerien i Barcelona. Lite lustigt med tanke på att det finns mycket tydliga spanska kopplingar till min utmanare.

Vill du läsa om min Barcatripp, eller snarare om katalansk mat, kan du göra det här:



2 Comments:

Blogger Pernilla said...

Snabba ryck! Kul!

Och verkligen kul att det blev just den bilden. Har också en sådan. Fast ej i digitalt format. Var där och fotade nästan varenda stånd en gång på en studiresa (när jag läste spanska på universitetet). Gjorde sedan ett arbete åt mina elever med det där. Undrar just var det är nu...?!!

Kul!

fredag, februari 13, 2009 10:02:00 em  
Blogger Bendel said...

Skulle tro att en hel del svennar har en sån bild, men det gör ju inte den fatastiska saluhallen mindre fantastisk. Bar el Quim i hallen är ett favoritställe.

fredag, februari 13, 2009 10:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home